Welkom bij Steigerhout de Koe

FAQ


Algemeen

Onze contactinformatie kan je vinden onder het kopje ‘Contact‘ in het hoofdmenu rechtsboven iedere pagina.

Wij werken vanuit een onlangs gerenoveerde boerderij in Leidschendam, vlakbij Stompwijk en midden in het Groene Hart. Je kan op afspraak langs komen om onze artikelen te bekijken. Neem hiervoor contact met ons op.

De Algemene Voorwaarden en Privacy Statement vind je in het hoofdmenu onder het kopje ‘Contact’.

Op de gehele collectie van Steigerhout De Koe geldt een garantie van 1 jaar. Mocht je onverhoopt binnen deze periode aanspraak moeten maken op de garantievoorwaarden dan kan je hierover contact met ons opnemen. Om snel te kunnen beoordelen of e.e.a. binnen de garantie valt is het aan te raden een aantal foto’s mee te sturen.

Indien het garantiewerk betreft zal het product indien mogelijk op locatie hersteld worden, of opgehaald worden en na controle worden gerepareerd of vervangen. Zie onze Algemene Voorwaarden voor de volledige garantiebepaling.

Retourkosten bij garantie
De retourkosten vallen in het eerste jaar na aankoop volledig onder de garantie. Schade als gevolg van onredelijk gebruik of gebruik voor commerciële doeleinden vallen niet onder de garantie.

Wanneer je klachten hebt die buiten de garantietermijn vallen, schroom dan niet en neem contact met ons op zodat wij kunnen bekijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Alle informatie over het onderhouden van onze producten vind je onder het kopje ‘Productinformatie‘.

Voor binnengebruik is het verstandig om de meubelen na levering goed schoon te maken met een borstel en een sopje van groene zeep om het schuurstof er goed uit te krijgen.

De meeste meubelen kunnen onbehandeld buiten blijven staan. Wil je de meubelen toch behandelen, dan kan dat met een beits of white/grey wash na een lichte schuurbeurt. Dit geeft de meubelen een een extra beschermlaag. Om een optimale bescherming te houden raden wij je aan deze behandeling jaarlijks te herhalen.

Indien je de mogelijkheid hebt raden wij aan de meubels in de winter overdekt of binnen te zetten. Is dit niet mogelijk, plaats de meubels dan in ieder geval vrij van de grond (bijvoorbeeld op latjes) met eventueel een beschermhoes eroverheen.

Alle informatie over onze producten kan je vinden onder het kopje ‘Productinformatie‘ in het hoofdmenu. Specifieke informatie over een bepaald product (zoals beschikbare maten) kan je vinden bij de productomschrijving van het artikel in de webshop.



Bestellen

Zoek het artikel dat je wenst op in de webshop. Nadat je alles bij de opties hebt ingevuld kun je op kopen (vergeet hoeveelheid niet) drukken. Je product wordt automatisch bij je winkelwagen gezet. Deze staat rechtsboven in het scherm, als je erop druk kun je zien wat er in jouw winkelmandje zit. Vervolgens wordt je doorgelinkt naar een pagina waar je jouw gegevens in moet vullen. Volg deze stappen en jouw product wordt dan besteld.

Betalen bij afhalen
Je kan ervoor kiezen om je bestelde artikelen te betalen op het moment dat je de artikelen bij ons af komt halen. Kies dan voor de optie betalen bij afhalen. Je kan dan alleen contant afrekenen bij onze medewerker.

iDeal

Dit is de beveiligde betaalsite van de samenwerkende banken ABN AMRO, Postbank, ING, Fortis, SNS en Rabobank. Je wordt via ons betalingsplatform Sisow omgeleid naar je eigen vertrouwde betaalomgeving waar je de betaling kunt verrichten. Na betaling keer je automatisch terug naar onze website.

Overboeking
Betaling via de beveiligde website van onze betalingsplatform Sisow doe je door middel van een overboeking via uw eigen bank. Zodra de betaling binnen is bij Sisow kunnen wij de bestelling in orde maken. Hou er rekening mee dat de overboeking 1 tot 3 werkdagen verwerkingstijd nodig heeft.

Al onze artikelen kunnen op maat gemaakt worden. Staat de gewenste maat niet in onze webshop, neem dan contact met ons op en we maken een passende offerte. Meer informatie over ons maatwerk kan je hier bekijken.

Wil je iets aan je bestelling toevoegen of de bestelling annuleren, neem dan binnen twee werkdagen contact met ons op.



Levering en verzending

Artikelen worden doorgaans binnen twee tot vier weken op het gewenste adres bezorgd. Bij artikelen die op maat moeten worden gemaakt kan de levertijd langer zijn. Over de levertijd en bezorgdatum nemen wij altijd contact met je op.

Ja, artikelen kunnen op afspraak afgehaald worden op het volgende adres:

Steigerhout De Koe
Oosteinde 21
2266 HJ Leidschendam
Nederland

De bezorgkosten van de gewenste producten in de regio Zuid-Holland zijn €30,00. De bezorgkosten buiten de regio Zuid-Holland zijn €50,00. Wij bezorgen vooralsnog niet op de Waddeneilanden en buiten Nederland.

Je kan er ook voor kiezen de artikelen af te komen halen op ons afhaalpunt. In dat geval betaal je geen verzendkosten.



Retourneren

Voor je bestelde meubelen bij Steigerhout De Koe geldt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze termijn mag je het meubel bekijken, beoordelen en/of passen. Op maat gemaakte artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Lees hier alles over het retourneren van bestelde producten.

Ben je toch niet tevreden over je aankoop dan kan je een artikel binnen 14 dagen retourneren. Vul hiervoor ons online retourformulier in. Wij nemen dan contact met je op om een afspraak te maken voor het ophalen van het artikel. Op maat gemaakte artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Lees hier alles over het retourneren van bestelde producten.

Je kan er ook voor kiezen om het artikel zelf terug te brengen naar onze werkplaats in Leidschendam. Maak hiervoor een afspraak door contact met ons op te nemen. Vergeet niet het retourformulier online in te vullen.

De retourkosten van de bestelde producten in de regio Zuid-Holland zijn €30,00. De retourkosten buiten de regio Zuid-Holland zijn €50,00.

Je kan er ook voor kiezen om het artikel zelf terug te brengen naar onze werkplaats in Leidschendam. Uiteraard betaal je in dit geval geen retourkosten.

Wanneer het geretourneerde artikel onder de garantiebepaling valt dan hoef je geen retourkosten te betalen.

Als blijkt dat er een verkeerd product is geleverd of door middel van contact met ons afgestemde regeling krijg je jouw geld terug. Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort op je bankrekeningnummer.